Akame Ga Kill! Wiki
Advertisement

Kurome (クロメ) – młodsza siostra Akame. Należała do Jegger'ów

Wygląd[]

Kurome miała średniej długości, czarne włosy i takie same oczy. Była bardzo szczupła i ubierała się na czarno.

Charakter[]

Kurome jest łakomczuchem, tak jak Akame. Jest spokojna i opanowana. Może jednak wydawać się trochę dziecinna. Lubi oglądać jak ktoś walczy jedząc swoje ciasteczka.

Historia[]

Akame i Kurome zostały sprzedane przez rodziców rządowi i szkolone na zabójców. Zawsze trzymały się razem. Jak zdały test w lesie rozdzielono je i szkoliły się osobno. Po tym jak Akame zdradziła, Kurome przysięgła sobie, że ją zabije.

Teigu[]

Teigu Kurome przyzywało z zaświatów wszystkich zmarłych, których zapieczętowała, czyniąc z nich swoje marionetki. Jej Teigu pochłaniało mnóstwo energii i było w postaci miecza.

Śmierć[]

Kurome ginie bardzo młodo podczas walki z Akame. Razem pokonują demona, następnie walczą ze sobą, co kończy się śmiercią Kurome. Zostaje ona bowiem, przebita mieczem przez Akame.

Uzależnienie[]

Kurome była uzależniona od narkotyków, co widać było po wypadających włosach i kasłaniu krwią. Gdyby pokonała Akame nie żyła by długo dłużej.

Miłość[]

Akame- Kurome kocha swoją siostrę nad życie i głównie dlatego chce ją zabić. Uważa że jak dołączy ją do swoich marionetek to będą zawsze razem.

Wave- Wave zakochał się w Kurome, a ona w późniejszym czasie w nim. Jemu jedynemu powiedziała o tym, że bierze narkotyki i prosiła by nie mówił nic Esdeath. Przed śmiercią powiedziała, że żałuje, że nie mogli być ze sobą w bliższych stosunkach.

Ciekawostki[]

•Jej imię oznacza po japońsku czarne oko.

•Posiada ona kilka cech Himedere.

•Ma około 14 lat.

Advertisement