FANDOM

Bulat

Podstawowe informacje Edytuj

Bulat - członek Night Raidu, incursio na samym początku należało do niego.

Wygląd Edytuj

Bulat był wysokim muskularnym, młodym mężczyzną o niebieskich oczach i czarnych włosach, które zazwyczaj czesał w pompadour w kształcie serca. Wcześniej nim dołączył do Night Raudu miał rozpuszczone włosy.

Osobowość Edytuj

Bulat, był spokojną i życzliwą osobą, chociaż nazywał siebie namiętnym i gorliwym, nigdy tak naprawdę nie stracił opanowania w bitwie. Był jednym z najbardziej wrażliwych członków Night Raidu i nauczył Tatsumiego, akceptować emocje, a nie pozwalać, aby go one pochłonęły. Leone poinformowała Tatsumiego, że Bulat jest gejem, on jednak nie zaprzeczył oświadczeniu Leone, rumieniąc się mocno. Bulat od czasu do czasu flirtował z Tatsumim, co bardzo go denerwowało

Historia Edytuj

Bulat był niegdyś żołnierzem Imperium, trenował u Genseia, który był znany jako najsilniejszy ze swoich czasów. W końcu został wysokiej rangi oficerem imperialnym, który zasłynął i zyskał przydomek "100 Man-Slayer Bulat". Później zdradził Imperium, gdy jego przełożony, generał Liver, został wrobiony za to, że nie poddał się rządom premiera. Bulat zdenerwował się na Imperium, które bardziej troszczyło się o łapówki, niż zasługi, niezależnie od tego, jak ciężko pracował. Po opuszczeniu imperium wstąpił do armii rewolucyjnej, a następnie do Night Raidu. Po dołączeniu do Nigfy Raidu Bulat zmienił wizerunek i całkowicie się zmienił. Kiedy Tatsumi dołączył do Night Raidu, Bulat podjął się wyszkolenia młodego mężczyzny, dla którego był starszym bratem i mentorem. Tatsumi i Bulat w końcu połączyli siły i wyruszyli razem na misję, aby chronić urzędnika cywilnego, którego celem jest zabójstwo Three Beasts. Podczas bitwy pomiędzy Tatsumim i Daidarą, Bulat ratuje Tatsumiego i karci go za wpadnięcie w pułapkę wroga, zanim sam skieruje się do walki, łatwo odpiera Three Beasts, a nawet pokonuje Daidarę w tym samym czasie, przecinając go na pół.

Liver, jego były przełożony z imperium, który jest teraz w armii Esdeath, następnie zaatakował Bulata i przez chwilę walczyli równomiernie. Udało mu się pokonać Livera, ale w tym czasie został śmiertelnie otruty. Przed śmiercią Bulat pozostawił Teigu Incursio Tatsumiemu.

Dziedzictwo Edytuj

Ze względu na fakt, że tylko Tatsumi przeżył bitwę z Three Beasts i nikt nie widział śmierci Bulata, Imperium nie wie, że nie żyje. Zostało to również udowodnione, kiedy Wave spotkał Tatsumiego w Incursio, ten pierwszy natychmiast zidentyfikował go jako Bulata, dopóki Esdeath nie odkryła jego prawdziwej tożsamości, gdy Shura teleportował Tatsumiego i Lubbocka na teren pałacu.

Śmierć Bulata wywarła także ogromny wpływ na Tatsumim, który wyrył wszystkie jego rady zarówno w jego sile psychicznej jak i fizycznej dostosowując swój styl walki do stylu podobnego do Bulata, co znacznie pomogło Tatsumiemu podczas jego walki z Budo.

Śmierć Edytuj

Podczas walki z Liverem, został śmiertelnie otruty.